سرما نداشتن یا خنک نبودن یخچال فریزر آاگ
نوشته شده توسط : lg

سرما نداشتن یا خنک نبودن یخچال آاگ

خنک نبودن یخچال یا فریزر و یا هردو مشکلی می باشد که اغلب مردم با آن آشنا هستند. این مشکل ممکن است به صورت اتفاقی رخ دهد.

گرم بودن یخچال یکی از متداول ترین حالت های سرما نداشتن یخچال آاگ می باشد. یعنی فریزر سرما ندارد و یخچال گرم است و هیچگونه سرمایی ندارد.
سرما نداشتن یخچال Whirlpool چه علتی دارد؟

باید گفت که سرما نداشتن یخچال Whirlpool ناشی از بروز مشکل در یکی از قطعات سرماساز یخچال می باشد. زمانی که یخچال سرما ندارد باید تمام قطعات زیر بررسی شوند:

  1. موتور یا کمپرسور یخچال
  2. فن کندانسور
  3. فن اواپراتور
  4. قطعات دیفراست
  5. تنظیم نادرست دما
  6. سنسور
  7. لاستیک دور درب
  8. کمبود گاز
  9. برد الکترونیکی اصلی

تعمیر یخچال

موتور یا کمپرسور یخچال

موتور یا کمپرسور یخچال آاگ یکی از قطعات اصلی یخچال در امر سرما سازی می باشد. خرابی موتور یا کمپرسور تاثیر مستقیم بر روی سرما سازی و خنک بودن یخچال می گذارد.

اگر طول عمر موتور یا کمپرسور بیش از 10 سال باشد ممکن است موتور از کمپرس افتاده باشد و هم صدای آزار دهنده بدهد و هم بسیار داغ کند و یکسره کار کند. اگر موتور یخچال شما زیاد داغ می کند پیشنهاد می کنیم مقاله داغ شدن موتور یا کمپرسور یخچال رامطالعه کنید.همچنین ممکن است موتور یا کمپرسور به صورت یکسره کار کند اما یخچال هیچ سرمایی نداشته باشد. در این حالت لازم است که تکنیسین تعمیر یخچال حتما موتور یا کمپرسور را بررسی کند.

کندانسور

فن کندانسور، فن (Fan) یا کولر خنک کننده کندانسور می باشد. گاز یخچال در کندانسور به جریان در می آید تا به داخل یخچال برسد. کندانسور باعث خنک شدن گاز می شود و در نتیجه سرما سازی داخل یخچال.اگر فن کندانسور خراب باشد گاز نسبتا گرمی وارد یخچال می شود. همچنین کثیف بودن لوله های کندانسور باعث بروز چنین مشکلی می شود.

 




:: برچسب‌ها: تعمیرات یخچال حرفه ای , تعمیر یخچال شهریار , تعمیر یخچال گوهردشت , تعمیرات یخچال صادقیه , تعمیرات تخصصی یخچال , تعمیر یخچال هشتگرد , تعمیر یخچال نارمک ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: